Informasjon fra Helsport vedr. Covid-19

De siste ukene har medført endringer få av oss kunne forestilt oss, og både bedrifter og enkeltpersoner står overfor store utfordringer fremover. I denne vanskelige tiden er det én ting som gjør spesielt godt for kropp og sjel: å komme seg ut. Naturen er åpen 24/7, og helsemyndighetene anbefaler frisk luft.

Så, nå som du kanskje har mer tid enn på lenge, ta deg en luftetur, reflekter og drøm! Hold derimot avstand til andre mennesker, gå nye stier med færre folk, og ikke utsett deg for risiko eller annet som kan belaste helsevesenet mer enn nødvendig.

Helsports viktigste prioritet er å ta vare på våre ansatte og minimere spredning. Vi har interne retningslinjer og tiltak for å håndtere situasjonen på best mulig måte, og vi følger alle råd fra helsemyndighetene.

Her følger litt informasjon fra oss i Helsport:

Kundeservice 
Vi har åpnet en chat på våre nettsider, som vi anbefaler alle å bruke. 

Chatten er bemannet som følger:

Mandag: 08.30-16.00 og 18.00-22.00
Tirsdag: 08.30-16.00
Onsdag: 08.30-16.00
Torsdag: 08.30-16.00 og 18.00-22.00
Fredag: 08.30-16.00 og 18.00-22.00
Lørdag: 10.00-14.00
Søndag: 18.00-22.00
Service og reparasjon 
Vi har fortsatt god kapasitet på serviceavdelingen, og den er bemannet som vanlig. Vi anbefaler deg å bruke denne ekstra “fritiden” til å gå igjennom turutstyret ditt, og sende oss ting som eventuelt trenger reparasjon. Vi har også laget en rekke DIY-videoer, der du enkelt kan lære hvordan du fikser utstyret ditt selv.

Lager
Vi holder åpent på lageret, og varene sendes ut som normalt. Med noe redusert kapasitet må du påberegne noe lengre leveringstid, men vi jobber på spreng for at du skal få utstyret ditt hjem.

Nettbutikk
Vi holder åpent 24/7 og sender ut så fort som mulig. Du må påberegne noe lengre leveringstid, men vi prøver etter beste evne.

Frakt og levering
Fast pris på frakt er 99,- til postkontor. Om du ønsker levering til døra, så har Posten en egen mulighet for omdirigering. (gjelder for pakker bestilt til en privatadresse). Du får melding fra oss mens pakken er underveis, og du kan velge å omdirigere pakken ved å klikke på linken i meldingen.

Tjenesten er tilgjengelig i hele landet. Du velger hvilken dag du vil ha pakken, og den leveres hjem på døren mellom klokken 17 og 21 i byer og tettsteder. For resten av landet skjer leveringen mellom kl 8 og 17. Du ser når Posten er hos deg på bestillingssiden. Du kan be om at Posten setter igjen pakken om du ikke er hjemme. Dette gjør du via kvitteringen.

Priser for omdirigering: ·

  • 55 kroner ved bestilling samme dag som du får melding. ·
  • 89 kroner ved bestilling etter dette. ·
  • 42 kroner for hver ekstra pakke som er sendt samlet fra samme avsender.

Når sendingen er på vei til deg får du en SMS og sjåføren ringer deg 30–60 minutter før levering. Du kan også laste ned appen til Posten og bestille hjemlevering der.

Kontor
Vårt kontor er dessverre stengt for gjester, og vi har alle inntatt hjemmekontor der vi stadig sees i digitale møter for å holde sosialiseringen på topp. Lager og service er fortsatt i drift, men vi har innført strenge regler for å unngå smitte. Vi gleder oss til å komme tilbake til arbeidsplassen vår og sosialisere!

Butikk
Vi holder vår outlet butikk på Melhus stengt på ubestemt tid. Benytt tiden til å drømme om nye tureventyr og planlegg etter beste evne. Vi ønsker deg tilbake til tøffe ekspedisjoner, rå eventyr og bratte fjellvegger når situasjonen er over.

Ta vare på deg selv og dine så lenge!

Hilsen Team Helsport